Waarom wil je hier wonen: \- Gelijkvloerse woning met 2 slaapkamers en loggia/balkon \- Redelijk vrij uitzicht vanaf de 8e verdieping \- Nabij veel voorzieningen zoals bus/trein/winkelcentrum Goed om te weten: \- Openbaar parkeren in de omgeving, betaald parkeren in de parkeergarage \- Geen echt balkon, is meer een loggia \- Vloeren ter overname